Suruhartaus Askolan kirkossa

17.9.2024 klo 17

Askolan kirkossa suruhartaus mopokolarissa menehtyneen nuoren muistolle

Suruhartauteen tiistaina 17. syyskuuta klo 17 kutsutaan kaikkia niitä, joita nuoren kuolema on koskettanut. Kirkkoon ovat tervetulleita kaikki aikuiset ja nuoret, läheltä ja kaukaa. Moni ihminen on järkyttynyt tapahtuneesta, ja seurakunta tarjoaa tilaisuuden hiljentymiseen ja surun jakamiseen. Erityisesti nuoria halutaan huomioida. Suruhartauden jälkeen on mahdollisuus keskustella seurakunnan työntekijöiden kanssa tai hiljentyä kirkossa. Suruhartaus kestää noin puolisen tuntia. Tämän jälkeen kirkko on auki klo 19 asti.

Iltakirkossa ovat mukana vt. kirkkoherra Mervi Rosnell ja seurakunnan työntekijöitä.

Älä jää yksin. Kirkon keskusteluapu Palveleva puhelin 0400 221 180 joka ilta klo 18–24. Palveleva chat ma-pe klo 16–20.

Seurakunnan vt. kirkkoherra Mervi Rosnell on tavoitettavissa p 044 711 1318.